To Top
 
 
 
 

Diamant, de verborgen parel van Brussel!
Verrassende locatievoor bedrijfsevenementen en het huren van kantoren.

Diamant Brussels is een exclusieve locatie voor de organisatie van uw bedrijfsevenementen. De evenementenlocatie ligt op de rand van Brussel en is vlot bereikbaar via de belangrijkste invalswegen en het openbaar vervoer.
De veelzijdigheid van de zalen en mogelijkheden alsook de begeleidende diensten maken de evenementenlocatie Diamant tot een bijzondere ‘one-stop-shop’ voor de organisatie van uw vergaderingen, seminaries, conferenties en evenementen. Uw verwachtingen worden met zekerheid vervuld.

Diamant is eveneens een ideale locatie voor uw toekomstige kantoren. Het huren van kantoren is mogelijk voor korte, middellange en lange termijn, de brede waaier aan dienstverlening vormt een toegevoegde waarde voor uw organisatie.

Conference centre

  • 20 modulaire vergaderzalen met een capaciteit van 10 tot 400 personen.
  • Uitgerust met het meest vooruitstrevend audiovisueel materiaal.
  • Terras en grote tuin voor zomerevenementen en BBQ’s.
  • Het ervaren events team biedt professionele ondersteuning voor en tijdens de organisatie van uw evenement.
  • Uitgebreide kwaliteitscatering maakt het aanbod van deze evenementenlocatie compleet.
  • Het gebouw is vlot bereikbaar en biedt ondergrondse, beveiligde parkeergelegenheid.
  • Het openbaar vervoer bevindt zich op wandelafstand (200m).

 

Factsheet

Business centre

  • De oppervlaktes bevinden zich op 6 verdiepingen, de ruimtes zijn modulair en uitgerust volgens uw noden.
  • De kantoren die te huur staan zijn klimaatgeregeld en beveiligd.
  • Diverse diensten maken het huren van kantoren  compleet : ontvangst, centrale receptie, telefonie en internet, print shop, postverdeling, schoonmaak,  koffie en frisdrankautomaten, enz.
  • U kunt er ook gebruik maken van twee restaurants op de site (business & self-service) alsook van de mogelijkheid om catering te laten leveren in uw kantoren.
  • Het conferentiecentrum biedt een brede waaier aan vergaderzalen en audiovisuele diensten.

Onze troeven

  • Ideale ligging
  • Parking op eigen site
  • Flexibele infrastructuur
  • Trendy & innoverend
  • Top equipment
  • Eigen catering
  • Functioneel
  • Gedreven & professionele ondersteuning
  • Value for money
  • Garanties

   

 

dcr readMore

Referenties

"Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn over de organisatie van ons evenement. Jullie personeel is zeer professioneel en de kwaliteit van het eten is super. Proficiat!"

IVP

"Een kort bericht om u te bedanken voor uw werk, waaronder de uitstekende service. Beide evenementen waren succesvol en tal van de deelnemers hebben positief gereageerd op de kwaliteit van het eten, met name op het buffet!"

EFFRA

"Van harte dank aan zowel het ondersteunende als het culinaire team van het Diamant conference center voor de prima service, de gedienstigheid en de vriendelijkheid tijdens onze Safety Days op 10 en 11 maart 2014."

BASF Belgium

"Nogmaals bedankt voor vrijdag, het was een groot succes, dankzij jullie!"

P&V Groupe

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ACT Partners

"Zeker voor herhaling vatbaar!"

DHL

"Graag wil ik jullie bedanken voor de perfecte organisatie en service tijdens onze beide events afgelopen dinsdag. Zowel de persconferentie als het klantenevent zijn zeer goed verlopen met tevreden deelnemers achteraf.
Hier hebben de mooie locatie en de verzorgde catering zeker toe bijgedragen. Bedankt hiervoor en een pluim voor de vriendelijkheid van de mensen!"

Ipsos

"Graag wou ik jou en het hele Diamant team van harte bedanken voor alle inzet tijdens het Lidl event. We zijn er weer allen in geslaagd een succesvol event te organiseren. Hartelijk dank aan eenieder die hiertoe heeft bijgedragen."

Latitude events

"Alles is vlot verlopen, de commentaren die we hebben gehoord waren al heel positief, het was een fijne samenwerking, bedankt!"

EDF Luminus

"Diamant is essentieel voor ons geworden. Onberispelijke service, een lachend en toegewijd team, een goed doordachte infrastructuur ... allemaal positief!"

SMD

"Wij hebben opnieuw van een schitterende dienstverlening genoten tijdens ons congres van juni ll. De organisatie was op elk vlak uiterst professioneel van de opstelling tot de technische assistentie met een uitstekende catering… . De reacties die wij ontvangen hebben, bewijzen het enorme succes van het evenement."

Belgian Hospital Association

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ADEB-VBA

"Wordt elk jaar professioneler. All in!"

C.I.R.B.

"We zijn super tevreden over het afgelopen event. Hartelijk dank voor de goede organisatie! Alles was tip top in orde!"

CMI

"Diamant is de parel van Brussel voor B2B-evenementen. De warme welkom en de professionele begeleiding van het team tijdens de organisatie en uitvoering van het evenement is ongezien."

Buy Way

Conference centre

  • 20 modulaire vergaderzalen met een capaciteit van 10 tot 400 personen.
  • Uitgerust met het meest vooruitstrevend audiovisueel materiaal.
  • Terras en grote tuin voor zomerevenementen en BBQ’s.
  • Het ervaren events team biedt professionele ondersteuning voor en tijdens de organisatie van uw evenement.
  • Uitgebreide kwaliteitscatering maakt het aanbod van deze evenementenlocatie compleet.
  • Het gebouw is vlot bereikbaar en biedt ondergrondse, beveiligde parkeergelegenheid.
  • Het openbaar vervoer bevindt zich op wandelafstand (200m).

 

Factsheet

Business centre

  • De oppervlaktes bevinden zich op 6 verdiepingen, de ruimtes zijn modulair en uitgerust volgens uw noden.
  • De kantoren die te huur staan zijn klimaatgeregeld en beveiligd.
  • Diverse diensten maken het huren van kantoren  compleet : ontvangst, centrale receptie, telefonie en internet, print shop, postverdeling, schoonmaak,  koffie en frisdrankautomaten, enz.
  • U kunt er ook gebruik maken van twee restaurants op de site (business & self-service) alsook van de mogelijkheid om catering te laten leveren in uw kantoren.
  • Het conferentiecentrum biedt een brede waaier aan vergaderzalen en audiovisuele diensten.

Onze troeven

  • Ideale ligging
  • Parking op eigen site
  • Flexibele infrastructuur
  • Trendy & innoverend
  • Top equipment
  • Eigen catering
  • Functioneel
  • Gedreven & professionele ondersteuning
  • Value for money
  • Garanties

   

 

dcr readMore

Referenties

"Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn over de organisatie van ons evenement. Jullie personeel is zeer professioneel en de kwaliteit van het eten is super. Proficiat!"

IVP

"Een kort bericht om u te bedanken voor uw werk, waaronder de uitstekende service. Beide evenementen waren succesvol en tal van de deelnemers hebben positief gereageerd op de kwaliteit van het eten, met name op het buffet!"

EFFRA

"Van harte dank aan zowel het ondersteunende als het culinaire team van het Diamant conference center voor de prima service, de gedienstigheid en de vriendelijkheid tijdens onze Safety Days op 10 en 11 maart 2014."

BASF Belgium

"Nogmaals bedankt voor vrijdag, het was een groot succes, dankzij jullie!"

P&V Groupe

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ACT Partners

"Zeker voor herhaling vatbaar!"

DHL

"Graag wil ik jullie bedanken voor de perfecte organisatie en service tijdens onze beide events afgelopen dinsdag. Zowel de persconferentie als het klantenevent zijn zeer goed verlopen met tevreden deelnemers achteraf.
Hier hebben de mooie locatie en de verzorgde catering zeker toe bijgedragen. Bedankt hiervoor en een pluim voor de vriendelijkheid van de mensen!"

Ipsos

"Graag wou ik jou en het hele Diamant team van harte bedanken voor alle inzet tijdens het Lidl event. We zijn er weer allen in geslaagd een succesvol event te organiseren. Hartelijk dank aan eenieder die hiertoe heeft bijgedragen."

Latitude events

"Alles is vlot verlopen, de commentaren die we hebben gehoord waren al heel positief, het was een fijne samenwerking, bedankt!"

EDF Luminus

"Diamant is essentieel voor ons geworden. Onberispelijke service, een lachend en toegewijd team, een goed doordachte infrastructuur ... allemaal positief!"

SMD

"Wij hebben opnieuw van een schitterende dienstverlening genoten tijdens ons congres van juni ll. De organisatie was op elk vlak uiterst professioneel van de opstelling tot de technische assistentie met een uitstekende catering… . De reacties die wij ontvangen hebben, bewijzen het enorme succes van het evenement."

Belgian Hospital Association

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ADEB-VBA

"Wordt elk jaar professioneler. All in!"

C.I.R.B.

"We zijn super tevreden over het afgelopen event. Hartelijk dank voor de goede organisatie! Alles was tip top in orde!"

CMI

"Diamant is de parel van Brussel voor B2B-evenementen. De warme welkom en de professionele begeleiding van het team tijdens de organisatie en uitvoering van het evenement is ongezien."

Buy Way

Conference centre

  • 20 modulaire vergaderzalen met een capaciteit van 10 tot 400 personen.
  • Uitgerust met het meest vooruitstrevend audiovisueel materiaal.
  • Terras en grote tuin voor zomerevenementen en BBQ’s.
  • Het ervaren events team biedt professionele ondersteuning voor en tijdens de organisatie van uw evenement.
  • Uitgebreide kwaliteitscatering maakt het aanbod van deze evenementenlocatie compleet.
  • Het gebouw is vlot bereikbaar en biedt ondergrondse, beveiligde parkeergelegenheid.
  • Het openbaar vervoer bevindt zich op wandelafstand (200m).

 

Factsheet

Business centre

  • De oppervlaktes bevinden zich op 6 verdiepingen, de ruimtes zijn modulair en uitgerust volgens uw noden.
  • De kantoren die te huur staan zijn klimaatgeregeld en beveiligd.
  • Diverse diensten maken het huren van kantoren  compleet : ontvangst, centrale receptie, telefonie en internet, print shop, postverdeling, schoonmaak,  koffie en frisdrankautomaten, enz.
  • U kunt er ook gebruik maken van twee restaurants op de site (business & self-service) alsook van de mogelijkheid om catering te laten leveren in uw kantoren.
  • Het conferentiecentrum biedt een brede waaier aan vergaderzalen en audiovisuele diensten.

Onze troeven

  • Ideale ligging
  • Parking op eigen site
  • Flexibele infrastructuur
  • Trendy & innoverend
  • Top equipment
  • Eigen catering
  • Functioneel
  • Gedreven & professionele ondersteuning
  • Value for money
  • Garanties

   

 

dcr readMore

Referenties

"Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn over de organisatie van ons evenement. Jullie personeel is zeer professioneel en de kwaliteit van het eten is super. Proficiat!"

IVP

"Een kort bericht om u te bedanken voor uw werk, waaronder de uitstekende service. Beide evenementen waren succesvol en tal van de deelnemers hebben positief gereageerd op de kwaliteit van het eten, met name op het buffet!"

EFFRA

"Van harte dank aan zowel het ondersteunende als het culinaire team van het Diamant conference center voor de prima service, de gedienstigheid en de vriendelijkheid tijdens onze Safety Days op 10 en 11 maart 2014."

BASF Belgium

"Nogmaals bedankt voor vrijdag, het was een groot succes, dankzij jullie!"

P&V Groupe

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ACT Partners

"Zeker voor herhaling vatbaar!"

DHL

"Graag wil ik jullie bedanken voor de perfecte organisatie en service tijdens onze beide events afgelopen dinsdag. Zowel de persconferentie als het klantenevent zijn zeer goed verlopen met tevreden deelnemers achteraf.
Hier hebben de mooie locatie en de verzorgde catering zeker toe bijgedragen. Bedankt hiervoor en een pluim voor de vriendelijkheid van de mensen!"

Ipsos

"Graag wou ik jou en het hele Diamant team van harte bedanken voor alle inzet tijdens het Lidl event. We zijn er weer allen in geslaagd een succesvol event te organiseren. Hartelijk dank aan eenieder die hiertoe heeft bijgedragen."

Latitude events

"Alles is vlot verlopen, de commentaren die we hebben gehoord waren al heel positief, het was een fijne samenwerking, bedankt!"

EDF Luminus

"Diamant is essentieel voor ons geworden. Onberispelijke service, een lachend en toegewijd team, een goed doordachte infrastructuur ... allemaal positief!"

SMD

"Wij hebben opnieuw van een schitterende dienstverlening genoten tijdens ons congres van juni ll. De organisatie was op elk vlak uiterst professioneel van de opstelling tot de technische assistentie met een uitstekende catering… . De reacties die wij ontvangen hebben, bewijzen het enorme succes van het evenement."

Belgian Hospital Association

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ADEB-VBA

"Wordt elk jaar professioneler. All in!"

C.I.R.B.

"We zijn super tevreden over het afgelopen event. Hartelijk dank voor de goede organisatie! Alles was tip top in orde!"

CMI

"Diamant is de parel van Brussel voor B2B-evenementen. De warme welkom en de professionele begeleiding van het team tijdens de organisatie en uitvoering van het evenement is ongezien."

Buy Way

art watch

Chatbox

Picture gallery

Reservation request

Download brochure

art watch

Chatbox

Picture gallery

Reservation request

Download brochure

Bobca

Agoria

logo imagine

Greenkey

Vijf hamers

Venues